Повернення та обмін товарів в магазині Прінтек регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути або обміняти товар протягом 14 днів з дня його купівлі.
Дотримання прав споживачів - це обов'язкова умова роботи нашого магазину.
Як відбувається повернення товару від покупця?
Покупець має право повернути товар належної якості (чи обміняти його на інший), якщо дотримані наступні умови:
- Товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню (Витратні матеріали, виготовлені на замовлення; електронні компоненти та запчастини; друкуючі термоголови до принтерів...)
- Товар НЕ використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите пакування не вважається пошкодженням товарного вигляду)
- Збережені гарантійні пломби та маркування компанії Прінтек
- Пройшло менше ніж 14 днів з моменту отримання товару
- В наявності є розрахунковий документ (Квитанція про сплату в форматі PDF, чек про оплату, тощо) та гарантійний талон
Якщо дані умови недотриманні - магазин Прінтек має право відмовити у поверненні або обміні товару.
Для повернення товару узгодьте з менеджером всі деталі. Доставка товару відбувається за кошти покупця.
Вимоги покупця мають бути задоволені одразу, а при необхідності перевірки якості товару, що повертається - протягом 14 днів з моменту отримання товару.
При отриманні товару у відділенні перевізника чи у нашому магазині - ми повинні уважно оглянути його, перевірити комплектацію та наявність пошкоджень:
При отримання товару у відділенні перевізника - якщо виявлені пошкодження, або комплектація товару неповна, ми маємо право відмовити покупцеві в поверненні.
В такому випадку заповнюється Акт прийняття-передачі, в якому описується товар і виявлені дефекти. Акт прийняття-передачі складається в 3-х примірниках: представнику магазина Прінтек, покупцеві та один залишається у відділенні поштової служби.
Згідно із законодавством, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент купівлі.
Після отримання товару та його перевірки - ми повертаємо кошти покупцю, або пропонуємо заміну товару на інший.
Після 14 днів, з моменту покупки товару - починається гарантійний термін
Гарантійний термін - це період, який складає 4 місяці, протягом якого покупець може відправити нам несправний товар для проведення ремонту, замінити або повернути його в разі несправності. Кінцевий гарантійний термін має бути вказаний в гарантійному талоні або в іншому документі, що додається до товару, а також на гарантійних стікерах або пломбах.