Умови оплати та доставки товарів в інтернет-магазині Прінтек

 

Замовлення товарів:

В нашому магазині відсутнє мінімальне замовлення. При замовленні від 0,00 до 6000,00 грн. послугу доставки сплачує клієнт.

При замовленні від 6000,00 грн. послуги доставки товару безкоштовні, при умові 100% оплати замовлення.

Для зручності покупців, Інтернет-магазин Прінтек приймає замовлення в режимі On-line цілодобово, без вихідних. Замовлення обробляються протягом 60 хвилин з 09:00 до 17:00 в робочі дні. Замовлення, що надходять в неробочий час (в тому числі у вихідні та святкові дні) обробляються в найближчий робочий день до 12:00, безпосередньо після обробки замовлення, його підтвердження і уточнення деталей співробітником інтернет-магазину за телефоном, вказаним в замовленні. Після підтвердження замовлення воно буде оперативно підготовлене до відправки логістичною компанією.

Доставка товарів:

Всі замовлення, оформлені на сайті інтернет-магазину до 15:00, відправляються в день оформлення замовлення. Замовлення доставляються протягом 1-3 днів в залежності від регіону, в який відправляється товар. Документи, що підтверджують факт купівлі товару, направляються разом з товаром.

Доставка товарів здійснюється поштовою компанією «Нова пошта»:

Доставка у відділення перевізника «Нова пошта». Актуальний перелік центрів видачі посилок і графік їх роботи, умови і графік кур'єрської доставки представлені на офіційному сайті логістичної компанії.
Адресна доставка по Україні - згідно діючих тарифів перевізника, і може бути узгоджена індивідуально.

У разі неотримання і несплати замовлення протягом 5 днів після доставки на відділення «Нової пошти», товар повертається відправнику, а замовлення анулюється.

Перевірка якості і комплектності:

Безпосередньо перед відправкою весь товар перевіряються на працездатність. Ви можете бути впевнені у високій якості, надійності і працездатності придбаної продукції.

При отриманні товару, будь ласка, перевірте його комплектність і зовнішній вигляд. Претензії до коректності комплектації замовлення і зовнішнього вигляду товару приймаються протягом 7 днів з моменту отримання замовлення.

У разі, якщо придбаний товар був пошкоджений при пересиланні або його зовнішній вигляд викликає у Вас сумніви, Ви маєте право відмовитися від оплати і запросити повторну відправку. Будь ласка, повідомте про це менеджеру компанії Прінтек будь-яким зручним для Вас способом.

Оплата:

Оплатити замовлення можливо в форматі «накладений платіж / післяплата» при отриманні товару у відділенні Нової Пошти, так і у безготівковому форматі на підставі рахунку-фактури.

Оплата замовлення в форматі «накладений платіж / післяплата» може бути проведена при отриманні товару від перевізника. Комісія за накладений платіж і доставка замовлення оплачується клієнтом.

Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється на підставі рахунку-фактури, яка доступна для юридичних та фізичних осіб. Для підтвердження замовлення покупцеві електронним листомнаправляється рахунок-фактура на оплату.

Для оформлення рахунку-фактури для юридичних осіб та ФОП потрібне надання коду ЄДРПОУ, який необхідно відправити електронною поштою на адресу printecpos@gmail.com або будь-яким зручним для Вас способом.